evelinaalarsson.blogg.se

bara jag, sen nittiotre

EVELINAS ÖNSKELISTA

Publicerad 2012-11-25 13:00:45 i Allmänt,

Hej!
idag är det söndag & jag ligger i sängen och kollar saltön och väntar på bode söker fru.. ska snart ut på min storrunda, men måste vakna till först! jag ligger och drömmer mig bort bland alla kläder.
 
min önskelista 2013:
Julkalender från body shop
hollister jacka
iphone 5
fitnessgurun 

men jag kan nog bara drömma om detta, vilket jag förstår. har fått så mycket iår, och mest av allt min underbara resa till USA, underbara språkresa där jag träffade så sjukt många fina människor. så vad jag får i julklapp, kan kvitta. på något konstigt sätt så, bryr jag mig inte om det. 
   
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

bara en av alla andra..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela