evelinaalarsson.blogg.se

bara jag, sen nittiotre

NU VET JAG, ATT DET VAR PRECIS SOM DU SA.

Publicerad 2012-11-25 01:40:56 i Allmänt,

Jag ska klara det, jag gör inte mycket rätt eller bra här i livet men detta är allt jag kan, det är det jag har kontroll över. jag ska under sextio, jag ska se den där jävla otroligt vackra 5:an efter jul, innan skolan börjar.
Men jag vet också att det är sant, som många säger, att siffrorna gör inte en lyckligare, om inte tvärtom..
jag trodde nog aldrig, aldrig i somras att jag nu hade NÄSTAN gått tillbaka, upp 30 kg, för att vara den dära tjejen, den där lyckliga glada tjejen igen. Men nu ska jag visa, mig själv, att jag kan!  denna månaden har varit bra, om 4 dagar har det gått en månad sen den 28 oktober, och nu, med 4 dagar tillgodo har jag gått ner 8,1 kg. på en månad, det är bra.. det är jätte bra, eller är det?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

bara en av alla andra..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela